پس از برگزاری موفق اولین همایش ملی بازاریابی: فرصتها و چالشها، دانشگاه فردوسی مشهد در تاریخ 9 آبان 1403 میزبان برگزاری دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) خواهد بود.
اهداف برگزاري دومين همايش ملي بازاريابي (رويكرد نوين):
-آشنايي با آخرين رويكردهاي بازاريابي جهت انطباق فعاليت بازارگران و صنعت با دانش نو
-بهرهگيري از تجارب فعالان بازار و كارآفرينان در جهت ادغام علم و عمل
-معرفي دانشگاه فردوسي مشهد به جامعه فعالان بازار و كسبوكار بعنوان برند پشتيبان در سه حوزه مشاوره-پژوهش-آموزش
-شناخت چالشهاي پيش روي بازار و ارائه راهكارهاي علمي و عملي در راستاي رويارويي موفق
-ترويج تحقيقات بنيادي و كاربردي و شناسایی ایدههای برتر و تبدیل آنها به طرحهای سازنده در حوزه مدیریت بازار و کسبوکارها
-شناسايي عاملان فعال علمي و عملي بعنوان بانك دانشي بازار استان خراسان
-جلب حمايت دست اندركاران بازار-صنعت-كسبوكار در منطقه جهت حل مسائل مرتبط
-شناساندن پتانسيل علمي اساتيد اين حوزه به مخاطبان در استان و كشور
-شناسايي كارآفرينان و صاحبان صنعت موفق جهت الگوسازي استراتژيك استان-كشور
-شبكهسازي در رابطه با زنجيره تامين بازارگران جهت ايجاد هماهنگي و همافزایی در بازار-صنعت
-ايجاد بستر انعقاد قراردادهاي آموزشي و پژوهشي و عملي با دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه فردوسي مشهد و مبادله ارزش متقابل پايدار
ارسال مقالات:
اعلام نتایج داوری مقالات:
آخرین مهلت ثبتنام در همایش:
تاریخ برگزاری همایش:
اعلام مقالات برگزیده:
انتشار کتابچه دیجیتال مقالات پذیرفته شده