با پیشرفت تکنولوژی، نیاز به روشهای نوین روز به روز بيشتر احساس مي شود و در اين ميان نقش بازاریابی در دنیای به شدت رقابتی امروز، غیر قابل انکار است. در ایران طی سالهای اخیر شاهد رشد و توسعه بکارگیری روشهای نوین بازاریابی در پروژههای مختلف بودهایم. بازاریابی در این رويكرد نوين با اهداف جذب مشتری، جذب سرمایهگذار، جذب فعالان تجاری، جذب بازدیدکننده و دلايل متعدد مورد نياز جامعه نوين امروزي سهم بزرگي در ارتقاء اين رويكرد داشته است. بعلاوه، در کنار ابزارهای دیجیتال که در بازاریابی مدرن مورد استفاده قرار میگیرند، با تفکر خلاقانه شیوههای نوآورانهای برای جلب توجه مخاطبان استفاده میشود. بازاریابی نوین (Modern Marketing) یک روش بازاریابی جامع، چابک و مبتنی بر داده است که برندها را با مشتریان ایدهآل مرتبط میکند تا نتایج متفاوتی را به دست آورند. درباره اهداف بازاریابی نوین میتوان گفت که هر کسبوکاری با هر نوع رویکردی به دنبال یک چیز است: رشد و این رشد در عوامل مختلفی قابل مشاهده است: تعداد مشتریان، گسترش سهم بازار، افزایش سودآوری و ... .
در این راستا، با استعانت از پروردگار متعال و در زير سايه امام هشتم شيعان جهان امام رضا (ع)، دومين همايش ملي بازاريابي (رويكرد نوين)، در تاريخ 9 آبان سال 1403 توسط دانشگاه فردوسي مشهد برگزار خواهد شد. از کليه پژوهشگران و متخصصان در رشتههاي مختلف بهويژه مدیریت، اقتصاد، كسبوكار و فناوری اطلاعات تقاضا ميشود تا مقالات خود که حاوي آخرين يافتههاي علمي در محورهاي همايش ميباشد را به دبيرخانه همايش ارسال نمایند. نشست پاياني همايش به بررسي مسائل مرتبط با حوزه كسبوكار و بازار پرداخته و صاحبان كسبوكار و كارآفرينان و خبرگان دانشي مرتبط، در جلسه پرسش و پاسخ به ارائه راهكارها خواهند پرداخت تا قدم اول حل مسأله در خانه علم دانشگاه فردوسي مشهد برداشته شده و پل ارتباطي موثري بنا نهاده شود. اميد است در دومین همايش ملي بازاريابي با رويكردهاي آتي اين همكاري مستحكم تر شده و جامعه از اين طريق منتفع گردد.
حمايت و حضور تك تك شما عزيزان چه در سطح حقيقي و چه در سطح حقوقي ميتواند در اعتلاي پرچم دانش بازاريابي همچنان ياريرسان باشد.