مخاطبین محترم دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) جهت ارسال مقاله یا ثبتنام حضوری به شرح ذیل اقدام نمایند:
- ابتدا نسبت به عضویت در سایت همایش از بخش «ورود به سامانه» اقدام نمایید.
- در گام بعدی، پس از ورود به پنل کاربری از بخش «پروفایل من» نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری عکس اقدام کنید.
- در صورت تمایل به ارسال مقاله پس از مطالعه دستورالعملهای ارسال مقاله در منوی «راهنمای ثبتنام و ارسال مقاله» نسبت به تهیه مقاله با قالب اعلام شده اقدام نمایید. سپس برای ارسال مقاله (مقالات) خود از بخش «مقالات من» گزینه «مقاله جدید» را انتخاب و نسبت به تکمیل فرایند ارسال مقاله اقدام کنید. دبیرخانه همایش پس از دریافت مقاله (مقالات) شما، فرایند داوری آن را آغاز خواهد کرد و نتیجه داوری در کوتاهترین زمان ممکن به شما اطلاعرسانی خواهد شد. کاربران محترم، پس از دریافت تایید پذیرش مقاله (مقالات) باید نسبت به پرداخت هزینه داوری اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم پرداخت هزینه داوری امکان صدور گواهینامه پذیرش مقاله (مقالات) وجود نخواهد داشت.
- حضور در این همایش برای کلیه اعضای هیأت علمی، مدیران، دانشجویان، متخصصین و علاقهمندان به حوزه بازاریابی فارغ از داشتن یا نداشتن مقاله بلامانع است. لازم به یادآوری است که کلیه افرادی که مقالات خود را برای دبیرخانه همایش ارسال نمودهاند و مقاله آنان پذیرفته شده است در صورت تمایل به حضور در همایش باید نسبت به ثبت نام حضوری نیز اقدام نمایند. جهت ثبت نام حضوری در همایش، پس از ورود به پنل کاربری، گزینه «خدمات» را انتخاب نموده و سپس گزینه «ثبتنام برای حضور در دومین همایش بازاریابی (رویکرد نوین)» را انتخاب نمایید. در گام بعدی بر روی دکمه «ثبت» کلیک نموده و در نهایت گزینه «پرداخت هزینه» را انتخاب کرده و نسبت به پرداخت وجه بصورت الکترونیکی اقدام نمایید.
در پایان لازم به یادآوری است که دبیرخانه همایش پاسخگوی هرگونه پرسشهای احتمالی شما کاربر گرامی در رابطه با موارد یاد شده میباشد.