پیوستن دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به جمع حامیان معنوی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)
دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران حامی معنوی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) دانشگاه فردوسی مشهد شد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه همایش، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران طی نامه رسمی شماره 14002894075مورخ 29/05/1403 آمادگی خود را جهت حمایت معنوی از دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) اعلام نمود.
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال مقاله و یا حضور در دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) میتوانند با دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.