دانشگاه فردوسی مشهد میزبان دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)
دانشگاه فردوسی مشهد در آبان 1403 میزبان دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)، دانشگاه فردوسی مشهد در آبان 1403 میزبان دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) خواهد بود. محورهای اصلی این همایش عبارتند از: رویکردهای نوین بازاریابی، رویکردهای نوین برندسازی و رویکردهای نوین مشتریمداری.
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال مقاله و یا حضور در دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) میتوانند با دبیرخانه همایش تماس حاصل فرمایند.