پیوستن دانشگاه اصفهان به جمع حامیان معنوی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)
دانشگاه اصفهان حامی معنوی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) دانشگاه فردوسی مشهد شد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه همایش، دانشگاه اصفهان طی نامه رسمی شماره 1403/30244 مورخ 28/04/1403 آمادگی خود را جهت حمایت معنوی از دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) اعلام نمود. لازم به توضیح است که جناب آقای پروفسور علی صنایعی عضو محترم هیأت علمی این دانشگاه ضمن عضویت در کمیتههای علمی و داوری همایش بهعنوان سخنران کلیدی با عنوان «بازاریابی 6: ظهور بازاریابی فراگیری» در این همایش به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال مقاله و یا حضور در دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) میتوانند با دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.