پیوستن دانشگاه علامه طباطبائی به جمع حامیان معنوی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)
دانشگاه علامه طباطبائی حامی معنوی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) دانشگاه فردوسی مشهد شد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه همایش، دانشگاه علامه طباطبائی طی نامه رسمی شماره 250502 مورخ 31/04/1403 آمادگی خود را جهت حمایت معنوی از دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) اعلام نمود. لازم به توضیح است که جناب آقای دکتر عبدالحمید ابراهیمی پیشکسوت بازاریابی ایران و هیأت علمی بازنشسته این دانشگاه ریاست دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) را برعهده دارند. همچنین، سرکار خانم دکتر زهره دهدشتی شاهرخ استاد دانشگاه علامه طباطبائی همزمان عضو کمیتههای علمی و داوری همایش هستند.
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال مقاله و یا حضور در دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) میتوانند با دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.