پیوستن دانشگاه یزد به جمع حامیان معنوی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)
دانشگاه یزد حامی معنوی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) دانشگاه فردوسی مشهد شد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه همایش، دانشگاه یزد طی نامه رسمی شماره 03/18/12363 مورخ 17/05/1403 آمادگی خود را جهت حمایت معنوی از دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) اعلام نمود. لازم به توضیح است که جناب آقای دکتر سید محمد طباطبایی نسب عضو محترم هیأت علمی این دانشگاه همزمان عضو کمیتههای علمی و داوری همایش هستند.
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال مقاله و یا حضور در دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) میتوانند با دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.