پیوستن دانشگاه امام رضا (ع) به جمع حامیان معنوی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)
دانشگاه امام رضا (ع) حامی معنوی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) دانشگاه فردوسی مشهد شد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه همایش، دانشگاه کردستان طی نامه رسمی شماره 15125 مورخ 16/05/1403 آمادگی خود را جهت حمایت معنوی از دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) اعلام نمود.
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال مقاله و یا حضور در دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) میتوانند با دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.