پیوستن انجمن مدیریت کسبوکار ایران به جمع حامیان علمی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)
انجمن مدیریت کسبوکار ایران، به جمع حامیان علمی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) پیوست.
به گزارش واحد روابط عمومی همایش، طبق توافق صورت گرفته میان دکتر آذر کفاشپور دبیر علمی همایش و دکتر محمد هادی عسگری رئیس انجمن مدیریت کسبوکار ایران، این انجمن حامی علمی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) خواهد بود. لازم به یادآوری است که این انجمن در سال 1375 با حضور جمعی از اساتید برجسته حوزه مدیریت با عنوان انجمن مدیریت اجرائی ایران به عنوان یک نهاد علمی شکل گرفت و در سال 1376 مجوز رسمی فعالیت را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اخذ نمود. این انجمن پس از یک دوره موفق فعالیت با تغییر نام به انجمن مدیریت کسب و کار ایران، سطحی جدید از فعالیت را آغاز نموده است.
انجمن مدیریت کسبوکار ایران، برگزارکننده سلسله کنفرانسهای بینالمللی اقتصاد و مدیریت کسبوکار میباشد و سومین کنفرانس بینالمللی آن با رویکرد هوشمندسازی کسبوکار مرداد ماه سال جاری در محل سالن اجلاس سران در تهران برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاع بیشتر میتوانید به تارنمای انجمن مدیریت کسبوکار ایران و یا تارنمای سومین کنفرانس بینالمللی اقتصاد و مدیریت کسبوکار مراجعه نمایید. همچنین، علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال مقاله و یا حضور در دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) میتوانند با دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.