پیوستن مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسبوکار دانشمحور به جمع حامیان علمی همایش
مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسبوکار دانشمحور، به جمع حامیان علمی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) پیوست.
به گزارش واحد روابط عمومی همایش، طبق توافق صورت گرفته میان دکتر آذر کفاشپور دبیر علمی همایش و دکتر مهدی خداپرست رئیس مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسبوکار دانشمحور، این مرکز حامی علمی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) خواهد بود.
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال مقاله و یا حضور در دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) میتوانند با دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.