پیوستن سیویلیکا به جمع حامیان علمی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)
سیویلیکا حامی علمی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) دانشگاه فردوسی مشهد شد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) تفاهمنامه همکاری مشترک میان دکتر آذر کفاشپور، دبیر علمی دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) دانشگاه فردوسی مشهد و سیویلیکا منعقد گردید. حمایتهای سیویلیکا به شرح ذیل خواهد بود:
انتشار خبر فراخوان مقالات همایش در سیویلیکا (CIVILICA.com)
درج در تقویم کنفرانسهای تخصصی کشور(کنفرانسهای ایران) به صورت همایش تحت حمایت.
انتشار اخبار همایش در پایگاه بانک اطلاعاتی گردهماییهای ایران (symposia.ir).
انتشار فراخوان همایش در پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (CallForPapers.ir).
انتشار اخبار همایش در پایگاه خبری صنعت ساختمان (BanaNews.ir). با توجه به موضوع همایش.
پوشش کامل اخبار دبیرخانه کنفرانس در پایگاه خبری کنفرانسها (Akhbarelmi.ir).
نمایهسازی مقالات همایش در سایت سیویلیکا
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال مقاله و یا حضور در دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) میتوانند با دبیرخانه همایش تماس حاصل فرمایند.